Isnin, Disember 19, 2011

mak cik oh pak cik



nie arr salah seorg kakak arwah ayah ku yg masih ader.... dari 6 beradik... wa je yg masih ader... yg len semuanya dah mengadap ilahi....umur nya dah mencecah 90 tahun...masih sihat dan waras... kuat berjalan... cuma punya masalah mater je.... 

alhamdulillah....panjang umur nya....masih kuat berjalan dan masih waras.... moga kan terus panjang umur nya.... yg menjadi pakar rujuk kami tentang salah silah keluarga... dan sorg lagi pak cu... adik ipar ayah ku...dok di greenwood, gombak...

kalau belah mak ku semua adik beradik nya dah mengadap ilahi... cuma tinggal abg ipar nya... pak andak dan adik iparnya... mak usu.... 

so kalau masa raya kami masih leh p jengah mereka kat rumah mereka.... pak andak dok kat kelana jaya dan mak usu ku dok kat AU4 keramat....



nie arr kakak ku ngan kakak2 sepupu ku... yang terlindung tu kak long ku.... kak mimah yg pakai tudung pink... dulu pernah dok ngan kami dan bekerja ngan arwah mak ku menjaga kantin..... kak fauziah laks adik kepada kak mimah... dok ngan anak2 nya bila suami nya meninggal dunia...  mereka nie anak kepada arwah mak tua ku.... mak tua ku merupakan kakak sulung arwah ayah ku.... kami agak rapat ngan mereka...


 

yang nie kak bedah... anak kepada mak su ku... adik arwah ayah ku... masa aku belajar kat utm skudai.... aku dok ngan dia.... dah lama gak aku  tak jumpa ngan dia..... sejak aku kembali ke sekolah aku tak pernah ke rumah nya lagi....


~nurDia~

Tiada ulasan: