Selasa, Januari 17, 2012

salam 2012...

diam tak diam dah masuk minggu ketiga kita berada di tahun 2012....  aku baru nak wish tahun baru.... aper keher nya tu oiii... huhuhuh...

dan ke sekolah pun dah masuk minggu ke3 gak arr.... tapi jauh bebenor arr tenaga yg dapat ku berikan kini....  kalau dulu aku mampu bercekang mater membuat keje2 ku... dalam tempoh seminggu semuanya pasti siap....

tahun nie... walau pun dah masuk minggu ke3 namun masih banyak keje2 ku lum dapatku siapkan... sedangkan hujung minggu nie buku rekod dan segala nya perlu dihantar.... la nie aku masih bertungkus lumus menyiapkan segala nya.... harap dan ku siapkan sebelum warga sekolah & guru cuti seminggu utk perayaan raya cina.... huhuhuh....

lepas maghrib je aku dah tewas ngan diriku sendiri.... camno arr nak pencen sampai 60 thn nie?? mampukah aku??

~nurDia~

Tiada ulasan: