Ahad, Julai 07, 2013

aku dan kegusaran ku

aku membesar di kuala selangor.... dr aku dilahirkan hingga la sekarang aku masih di sini.... kalau dulu aku sering mengatakan keadaan di sini selamat, selesa dan menyakinkan.... tu sebab aku bisa bersendirian di rumah pusaka ku.... walaupun kenkadang kenkawan ader gak suggest kan agar aku cari homemate agar aku tak bersendirian... tapi aku sering mengelakan or berdiam diri je....

tapi bila kebelakangan nie rumah jenjiran ku dimasuki pencuri aku dah mulai cuak arr... ketakutan ku mula menguasai diri ku....

kalau dulu aku sambil lewa je part kunci pintu rumah... tapi kini aku kena pastikan pintu betul2 aku kunci ngan baik... sebelum aku melenakan diri.... huhuhuh....

sebelum melenakan diri... doa2 yg ku hafal mula arr ku baca aku keselamatan ku sentiasa terjamin... la nie aku benar2 takut arr.... huhuhuh.... 

tapi aku yakin.... ALLAH ader bersama kita selalu.... so i not alone.... Ya Allah... Kau selamatkan ku dari segala mala petaka yg bisa menggugat maruah ku....

~nurDia~

Tiada ulasan: