Isnin, Oktober 05, 2009

akibat tak beringat...

pagi sabtu aku ader LADAP.... so makan minum tersedia di sekolah... then p open house.... n sibuk beraya ke sana... ke sini... makan dan minum segalanya.... n semalam aku ke rumah kak long... ader open house rumah dia n sambutan besday kak long arr... dok reramai... sedap je makan2 nya.... pastu balik tu p beli nangka... buat laks pengat nangka... makan lagi...

bedal je.... huhuhuh.... tak beringat langsung... huhuhuh...

udah nya aku sendiri gak yg sensara.... huhuhuh...

maner tak nya.... 2 malam... malam ahad n malam senin dok berulang ke bilik kecik sepanjang malam... lum masuk lagi dok terkucil bila tak dan nak bangun ke bilik kecil... or uncontrol nya tindakan...

dr malam semalam arr... sampai ke waktu nie.. aku tak bani nak sentuh makanan coz takut kan terkucil lagi....

letih berulang ke situ je...

dah arr minggu lepas aku demam... 2 ari gak arr aku tak ke sekolah... huhuhuh... aper arr nak jadi ngan diri ku nie... hari nie cirit birit pulak... nie menunjukkan antibodi ku dah semakin slow... x mampu melawan penyakit... n aku dah tua arr... uwa.. uwaa...

5 ulasan:

sis_nita berkata...

ish..

tua apanyerrr..

muda lagi kak..

tapi kesihatan kena JAGA..

biasaaaaaaaaaaaaaaa tu..

maiyah berkata...

hehe.. nape kak.. mana ada tue, masih ok :)

syahbandar87 berkata...

salah makan kut
:)

anNi berkata...

kak nur.. xgtauu pon de blogspot...i follow u.. where ever u may go...muhahah... jgn demam2. erk.. heheh cepat sehat kot...

nurdia berkata...

nita n maiyah.. dah tua arr coz dah cecah 40 tu...

syahbandar.... mungkin gak arr... tp dah makan macam2 ru... tak perasan arr....

anNi.. heheheh... maner tau blog akak kat sini nie??