Sabtu, Julai 18, 2009

...realiti nya...

Realitinya dalam hidup ini kita akan berada dalam persimpangan jalan yang memerlukan kita memilih haluan yang terbaik dalam hidup - haluan yang akan mempengaruhi corak kehidupan kita pada masa depan..

Segala perjalanan dalam hidup akan menemukan kita dengan pelbagai peristiwa suka duka, nasib malang, gembira dan juga kekecewaan.., ada ketikanya kita seperti berada di puncak, ada saatnya kita berada pada bottom point paling bawah...

...dan proses ini akan terus berjalan dan berlaku hingga akhirnya kita sedar kehidupan ini bukan soal di mana kita bermula, tetapi di mana titik akhir kita akan berhenti... apa yang berlaku di tengah perjalanan itu adalah pencarian diri dan erti hidup yang harap2 akan mematangkan diri...

moga perhentian terakhir itu adalah perhentian yang akan menemukan kita dengan Tuhan....

5 ulasan:

sis_nita berkata...

salam sabtu kak nur..

kak..

kita memang kena berpijak di bumi yang nyata.. hmmmm..

kak..

aku nak mengadu ni.. pasal apa aku tak nak masuk belah sana.. aku terasa yg aku dah wat seseorang tak suka ngan aku.. tapi kan.. aku terasa jerr.. mungkin dia mmg tak sempat nak masuk blog aku ke kan..

tapi..

blog org lain, okehh jerr dia komen.. dulu setiap entry aku, dia akan komen.. tapi lately sebelum aku mogok, langsung dia tak komen..

tu pasal laa.. aku rasa aku ada wat dia sakit ati ke kanss.. tapi rasanyerr tak ada..

sis_nita berkata...

nasib arr kak nur ada kat sini..

jadikk aku masih lagi blehh RAPAT ngan kakak aku ni..

huhuhu!

sis_nita berkata...

tak apa laaa kalo yang lain hengat aku sombong ke haperr ke..

yang penting, kak nur tahu kan aku camnerr..

nnti aku akan cakap kat blog sana aku dah berpindah kat sini..

nurdia berkata...

nita... sapa yg ko maksud kan??

sis_nita berkata...

psttt psttt..

nnti aku citerr..

aku rasa dia sentap kot.. dia ada mintak no tepon aku kak.. tapi aku tak bagi.. bukan aku tak nak bagi, tapi aku terlupa.. ni aku baru teringat..

aku rasa pasal tu laa dia sentap kot.. huhuhu! aku lupa.. tapi kan.. hmmmm.. ntah laa kak..