Khamis, Mac 17, 2005

buat nur fitri......

semalam seseorg tu call untuk sekian kalinya call..... katanya mungkin nie kali terakhir dia call aku.... kata hanya dia saja yang terindu2 sedangkan org di sana sikit pun tak peduli.... dalam hati ku berkata.... maner mungkin aku nak menjalinkan hubungan dengan kamu.... sedangkan ku telah tau ... status kamu bapa kepada 7 org cahaya mata...... pada ku usah kau buang duit mu .... menghubungi ku.... ader baiknya gunakan ia untuk membesarkan anak2 mu....

aduh pening jua aku dengan tingkah mu.....tapi nie bukan kali pertama kau berkata demikian.... dah acap kali.....

entah la ..... salahkah aku mengambil tindakan menyepikan diri?? aku sendiri tak tau ...sama ada aku suka atau tidak dengan kamu..... makin sulit rasanya..... baiklah aku menyepi diri... itu keputusan ku.... ku anggap kau sebagai abg bagi ku.... tak lebih dari tu....


Tiada ulasan: