Ahad, Mac 13, 2005

aku semakin pening......

Asalamua"alaikum....
hai sayang apa kabar camne hari ini o.kke semalam saya cari awak kol:11 tapi xde mungkin awak tido ikutkan hati nak chat tapi xsampai hati nak bangunkan awak walau hati teramat rindu saya paksa gak,x mau ganggu awak tido. kenapa awak terlalu baik ngan saya saya x mau awak korbankan ape yang awak x suka semata2 untuk menjaga hati saya.


saya memang suka bersama awak tapi jangan awak samakan saya ngan lelaki di alam maya yang pernah awak kenali sebelum ni. saya paham betapa sakitnya hati awak di permainkan lelaki di alam maya yang pernah awak kenali sebelumni tapi tolong jangan awak samakan saya dengan mereka, ikhlas saya katakan saya teramat menyayangi awak dan dahagakan kasih dan sayang awak.


tapi kalau dah ada yang lain teruskan saja, saya doa kan semoga awak berbahagia bersama orang yang awak cintai sya hanya berserah pada tuhan kalau kebahagian itu untuk saya,
walau apapun yang terjadi awak akan menjadi hak saya gak dan saya akan menjadi hak awak tapi kalau awak dijadikan bukan untuk saya,saya kejar macam manapun saya xkan dapat memiliki awak maafkan saya bukan tujuan saya nak menyentuh perasaan awak cuma sekedar meluahkan ape yang saya rasa.

betul ke semua nie?? atau sekadar gurauan?? sehingga hidupku menjadi tak tentu.... aduh!! pening aku pening.....pening teramat pening sekali aku jadinya.....

Tiada ulasan: