Isnin, Oktober 15, 2012

PMR 2012 - hari keempat

pagi nie hujan... dari malam lagi hujan.... risau nya.... takut ramai pelajar tak datang... terutama yg dok kat bagan... kalau air naik arr... aduhai...

hari nie pula paper math 1 dan 2... belah petang subjek KHB.....

sib baik masa pagi tu hujan dah teduh... so perhimpunan terpaksa dibuat dikantin... memang payah sikit dari segi kawalan...

kebetulan pula aku guru bertugas utk subjek math... so kena pastikan pelajar bawa ic dan slip peperiksaan... ader 7 org yang tak bawa... so beri mereka isi nama dan ic kat borang yg telah pengetua tanda tangani...

lepas bacaan doa mereka bergerak ke dewan peperiksaan... beg2 ditinggalkan je di kantin... bukan aper takut pelajar berkeliaran selepas hantar beg kat makmal...




tak lama pelajar masuk ke dalam dewan... hujan selebat2 nya turun... fuh!! lega....


exam bermula pukul 8.15 hingga kul 9.30.... 1 jam suku.... dalam kul 8.40 aku menjengah dewan... coz nak tau kehadiran pelajar ke sekolah utk menduduki exam pmr... huhuhuh... kata nya sat lagi arr... diberitahu yg radio utk kegunaan pelajar istimewa tu rosak... minta aku sampaikan kat org di office... so aku naik semula ke bilik guru... 

ruper mereka sedang sibuk mencari radio yg sesuai... huhuhuhuh.... sesambil aku menulis laporan... utk sesi pertama....

kul 9 aku dah turun ke koperasi... abis je exam.... pelajar minta aku tandakan paper 1 nya... aduhai... banyak laks salah nya....  

sibuk aku mencari jawapan sesambil menjaga koop.... kul 10.30 aku minta kuar coz nak pastikan pelajar masuk semula ke dewan... bila pelajar masuk je ke dalam dewan... maka sebahagian keje ku dah hampir selesai.... tinggal tulis laporan je arr..... dalam hati risau gak... coz boleh ke pelajar2 ku menjawab paper 2 nie... hanya doa yg mampu ku panjatkan... harap semua nya ok...


~nurDia~

Tiada ulasan: