Sabtu, September 29, 2012

rindu nak menulis kembali...

sejak website ekawan ditutup... aku makin rasa rindu nak menulis... dulu aku sepenuh masa dok menulis kat sana... pastu baru arrr aku transfer kan segala nya ke website yg len.... hahahah...

dulu banyak aku melepas rasa kat blog... tak pun kat fb je arr... tapi sejak kebelangan nie... aku dah ader tempat utk bercerita.... hahahah... mekasih coz sudi menjadi pendengar, penasihat dan kawan yg baik buat diri ku.... so tak perlu arr aku melepas rasa kat blog or fb... dan dia pun tak suka aku berbuat demikian...

walaupun dah lama berkawan tapi dia selalu sibuk dan jarang ader... huhuhuh... tapi dah lama dia berjanji ngan ku... tapi bukan tak percaya... namun aku tak berharap sangat coz takut terkecewa... tu arr aku....

Ya Allah jika dia yang terbaik buat diri ku ... biaqkan dia kekal bersama ku... tapi jika dia bukan hak ku... biaqkan dia berlalu dari hidup ku... tu yg selalu ku doakan...

diam tak diam dah lebih 7 tahun kami bersama...  dan dia selalu kuarkan statement... "kalau kita kawen, dah tentu anak kita dah sekolah"... huhuhuh... sabo je arr....moga kami kan bersama ke akhirnya ...




lagu nie dia beri kat aku... 

~nurDia~

1 ulasan:

nurdia berkata...

sayang awak... miss u always...