Isnin, Oktober 03, 2011

esok exam PMR...

esok kan bermula exam PMR.... anak2 didik kan berjuang utk menentukan kejayaan mereka dalam exam nie... kepada yg berusaha pasti kan merasa kemanisan kejayaan yg bakal disandang... tapi yg sebaliknya... biar mereka fikirkan sendiri arr....

selalu aku marah2... bukan aku tak sayang... bukan aku membenci... tapi marah ku kerna aku sayang kalian... marah ku kerna nak menyedarkan kalian.... menasihatkan kalian secara langsung dan tak langsung...

telah ku halalkan segala ilmu yg ku curah kan... moga anak2 didik ku dapat menjawab dengan tenang dan bersungguh2.... 

doaku sentiasa mengiring mereka sentiasa... walaupun aku tak dapat bersama kalian semasa peperiksaan berjalan kali nie...

moga kalian berjaya ngan cemerlang.... 



~nurDia~

Tiada ulasan: