Sabtu, September 10, 2011

naper aku nie???


entah arr... pagi nie aku masih bermalas2 walaupun ader banyak keje yg perlu ku bereskan... huhuhuh... isnin sok trial spm hanya paper tassawur yg ditawarkan... hanya kelas 5T, 5D dan 5H je yg ambil... so bebudak 5 Gegar tu pasti tak der paper... huhuhuh... leh arr pulangkan paper math mereka kalu dan arr...

nak mula kan enjin bekerja pun tak der mud... huhuhu... bukan sebab hujan yg buat aku malas sebenarnya... tapi... ermmmm nak cari semangat tu yg tak jumpa lagi... heheheh... 

petang semalam aku dah janji ngan anak2 buah ku nak bawa mereka ke pantai... rajin ke aku nak kuar nie??? aduhai... tp ngan mereka nie tak leh nak mungkir... kang berkali2 arr mereka kan phone aku... huhuhuh... sapa suruh berjanji kan.. kan...

selamat berhujung minggu wat semua.....,




~nurDia~

Tiada ulasan: