Isnin, Mei 10, 2010

ibu oh ibu...

lama gak jejari ku tak menulis disini coz kesibukan dengan pelbagai keje... hanya blog yg tertentu je ku up date... di sini sering ku abaikan... huhuhuh... teruk sungguh arr aku nie....

tapi hari nie aku terpanggil utk ke sini lagi... bertandang ke sini... memainkan jari jemari ku....

rata2 dalam minggu nie semua berciter tentang hari ibu....

aku...ermmm dah lama ibu meninggalkan kami adik beradik... 10 hb jun nie cukup 22 thn dia pergi meninggalkan kami semua... tp ingatan ku kepada nya tetap dihati... dan sering terbayang diruangan mater.... terkadang aku terasa ditetap disisi memberikan ku semangat dan kekuatan utk terus hidup....

tak sempat ku balas segala jasa nya... tak sempat utk ku kongsikan segala yg aku ader... hanya doa je dapat ku kirimkan disetiap solat ku... agar kau tenang di sana....



~nurDia~

1 ulasan:

Maiyah berkata...

salam.. pengorbanan ibu tdk ternilai..