Jumaat, Julai 10, 2009

rindu menggamit hati

lama gak aku tak menulis kat sini...

bukan aku tersentap ke aper... cuma ke busy an melanda membuat kan aku tak punya cukup masa utk menjengah semua blog yg aku ader... dahsyat je bunyi nya... huhuhuh...

dia pun dah busy kembali... dan dah punya semangat baru.... moga hari2 yg dilalu kan membuat dia happy n ceria...

dah separuh thn 2009 kita semua lalui..... kalu aku diwaktu sebegini... waktu amat mencemburui ku... exam percubaan utk anak2 didik ku semakin menghampiri... la nie dah nak mula ngan bengkel2... so kena arr wat persiapan rapi... moga anak2 didik ku kan mencapai kejayaan seperti yg mereka harap kan...

aku sentiasa mendoakan yg terbaik buat semua...dengan harapan kejayaan kan sentiasa berlegar disekitar kehidupan kita hendak nya...

4 ulasan:

nita berkata...

salam jumaat kak nur..

lamanyerr tak blog kat sini yerr kak..
saya lak lama dah tak kat sana..

ntah lerr..
bila bukak jerr ekawan, tak leh nak masuk.. friction errorr laa haperr laa.. nyampah..

tajuk entry akak neh tak ada kena mengena langsung dengan isi kandungannyer..

heheh!

nita berkata...

kak..
rindu kat aku kerr..
kat saperr..

huhu!

nurdia berkata...

awat nya laks tak kena nita... akak rindu kat blog nie.. x der masa nak up date je... heheheh

nurdia berkata...

rindu... rindu... kat dia... kat ko.. kat semua arr... senang citer... puas ati tak??