Sabtu, Julai 04, 2009

kemelut aper kah nie??

aduhai... dugaan aper lagi arr yang melanda diri ku lagi nie...

tetiba je ader yg bertanya tentang diri ku...

masih solo ke?? nak jadi kan aku lover nya... mana nak ku campak kan kesayangan ku tu??

mula nya aku tak perasan yg dia ada hati... dari menanggil ku nur... dah berubah ke manja pulak... heran gak.. nak bertanya ... takut laks dia kecik ati... sehingga arr hari nie dia meluahkan segala yg terpendam....

masyaAllah naper yek dia salah ertikan kebaikkan ku tu.... aku suka berkawan ngan sesapa je.... tanpa niat yg tak baik pun...

coz bak kata pepatah.... kawan biaq beribu.. tapi berkasih tetap pada yg satu... coz aku tak moh arr dituduh mempermainkan hati nya...

Ya Allah petunjuk MU ku harapkan... berikan aku kekuatan agar aku bisa menangani kekusutan nie sebaik nya....

4 ulasan:

sis_nita berkata...

salam sabtu kak nur..

adoiyaiiii.. saperr lak tu kak.. tetiba lak tu meluah rasa..

aku kenal ke kak.. aku rasa macam kenal jerr.. saperr kak.. aderkahhhh..?

mmmm.. kak.. kena setia tau.. ni laa namanyerr dugaan perkasihan..

wahhhh..

ramai peminat arr kakak ku ni..

sis_nita berkata...

kak..

akak ada janji dengan wink2 ke..
wink2 datang sini kan..

mmmmm...

ke akak dating..

hihihihihi..

nurdia berkata...

entah la nita... tak tau arr nak kata... fening... fening....

nurdia berkata...

bila nya nak dating ngan dia tu??