Selasa, Jun 30, 2009

i'm sorry...


alhamdulillah... dia dah selamat kembali... tapi tak sempat wat umrah kata nya coz dia ada urusan lain di sini...


ader sesuatu yg membuat aku gembira ngan pemergian dia ke sana... rupa nya ader misi...
moga hasrat dan cita2 nya kan terlaksana hendak nya...


tp malam td aku buat dia berkecil ati lg....


please forgive me my dear.... i'm so sorry...


2 ulasan:

sis_nita berkata...

salam selasa kak..

kak..
gambar tu..
aderkahh itu jejaka yang dimaksudkan..

kak..
naperr laa dikabur2kan tu..
huhuhu!

kak..
naperr ko membuat dia berkecil ati..
sampai ati ko kak..
cian dia..
dia ikhlass menyintaimu..

kak..
apa kata ko kmsalam kat dia yerr..
kata kat dia, adik akak yg kiyutt ni kim salam..

kak..
sok letak gambar ori yerr..
tang idung pon jadikk laa..

nurdia berkata...

tu arr.. dia.. maner boleh tunjuk yg ori... hanya akak je leh tgk gambo dia yg ori... heheheh