Isnin, Mac 30, 2009

relung hati yang sepi...

Dalam hati aku penuh dengan kasih sayang ,kesetiaan, kesedihan, dan kegembiraan yang tak dapat aku kongsikan, terutamanya dengan insan yang sudi menerima apa yang aku harap-harapkan aku dapat berikan.

Lagipun, aku tak perlu diberitahu bahawa aku bertepuk sebelah tangan. Siapa bertepuk sebelah tangan dia akan tahu bahawa dia bertepuk sebelah tangan. Sebab tiada bunyi akan kedengaran.... Tiada bunyi akan kedengaran. begitu susah nya untuk memujuk ketika dia sedang bersedih....

Bintang... bintang
Dalam sedih ku bercerita
Tentang rasa hati ...
Aku kini ..
Dalam duka tak bertepi
Terpatahkan hati
Dia telah pergi ...
Menggapai cinta yang lain
Kini ku sendiri ...
Tanpa dia menemani

Bintang.... bintang
Mungkin takdir tak memihakku
Karna cinta..
selalu pergi
Dalam hidupku yang tak pasti
Ku slalu kecewa dan terus kecewa ...
Bintang cerahkan hatiku dengan sinarmu
Agar ku bertahan mengharap cintanya
Entah ... sampai kapankah relung hatiku
Tersimpan namanya selalu.

2 ulasan:

nita berkata...

salam senin kak.. manerr laa akak aku ni menghilang ni.. kak, baca ehh komen kat entry akak kat blog seblah sana.. muehehehe!

nurdia berkata...

kan akak dah jawab kat sana tu...