Khamis, Mac 19, 2009

cinta yang hilang...

Cinta itu tak bisa dilihat oleh mata
nggak bisa didengar oleh telinga
nggak bisa diraba oleh tangan
tapi cinta itu boleh dirasa oleh HATI.....

Bait kata-kata nie sering teriang2 ditelingaku bila.... aku terkenangkan mu

entah arr....

selepas engkau meninggalkan aku... aku bagaikan terasa akan kehilangan mu....

kalu dulu aku sering mempermainkan kata-katamu.... sering mempersendakan rasa yg terlahir dihatimu... sering juga memperolok-olokkan kata-katamu..... tapi kini ia seolah-olah memakan diri ku sendiri....

ermmmm.... biaqkan arr kisah kita bersama tu menjadi suatu kenangan yang terindah buat diri ku.....

maafkan aku sayang.....

2 ulasan:

nita berkata...

salam kak.. lerrr chenta hilang pulakkk.. aisehhh.. aku baru nak manjerr2 ngan chenta ni kak..

nurdia berkata...

w'salam nita... dia nak pergi.. bukan boleh kita halang pun...