Ahad, Januari 23, 2005

pening kepalaku...

entah mengapa dia sering menghubungiku..... boleh katakan kerap..... dia antara sahabat lelaki yang sering menghubungiku .... dia seolah memaksa ku membalas segala sms yang dihantar.... n memaksa aku memberikan satu jawapan ...yang mana jawapan tu tak mampu nak ku berikan.... aduh!! pening tul kepala ku.....

sedangkan aku tau akan statusnya ....tapi dia masih berterusan nak memenangi hati ku.... terkadang aku merasa pelik dengan tindakannya..... tapi sapa lah aku untuk mempersoalkannya....

malam nie dia hubungiku lagi.... hampir dekat sejam dia berborak dengan ku.....terkadang aku merasa takut nak menjawab panggilan pabila namanya naik di h/p ku.....aduh !! hidupku makan gawat rasanya ...

aku takut nak memberi harapan...kerna takut tak tertunai segalanya.... aku tak nak mempermainkan perasaan org.... akhirnya aku jua dituduh memainkan perasaannya.....bagaimana harus ku tangani semua nie?? Ya Allah ... Kau berikan lah petunjuk....jalan mana harus ku pilih???


Tiada ulasan: